Vanefist Neo
Eran av övervikt är över! En svensk har utvecklat en behandling som får människor att gå ner i vikt för fullt - 14 kg på en månad utan svältkurer, utan övningar, utan jojo-effekten Dietister är oroliga för sina jobb. Kommer den nya bantningsmetoden att beröva tusentals jobb? Framstående specialister inom kosthållning tvivlar inte att svaret är "ja". När den svenska professorn hade utvecklat den naturliga, tvåfas-bantningsformeln, kom det länge förväntade genombrottet i kampen mot övervikt. Redan över 14 tusen deltagare i behandlingen gick ner 14 kg i genomsnitt på 28 dagar - utan ansträngning, säkert och utan jojo-effekten. Följden blev att de minskade risken för hjärtinfarkt eller stroke med 185%, de minskade dålig kolesterol 15 gånger och skyddade sig mot åderförkalkning. De fick tillbaka sin attraktiva kropp, sin självsäkerhet och sin perfekta kondition. Hur är det möjligt? Prof. Stefan Jakobsson (expert inom molekylärbiologi) bestämde sig för att befria sin fru...