Strong Man XXL Gel

Adakah Strong Man XXL Gel kerja bagi Pembesaran zakar?

Tidak terdapat apa-apa minyak di pasaran yang akan menjadikan zakar anda lebih besar. Walau bagaimanapun, Pembesaran zakar didapati melalui langkah-langkah lain.
Terdapat beberapa bukti yang menunjukkan bahawa pam vakum (kadang-kadang hanya dipanggil pam zakar) dan peranti daya tarikan zakar (atau pengusung) boleh berkesan.
Tetapi penyelidikan tidak menyokong idea bahawa minyak atau lain-lain Strong Man XXL tambahan akan membesarkan zakar anda. Mereka mungkin lebih akan mengakibatkan kesan-kesan sampingan yang tidak diingini atau kecederaan.
Baca untuk mengetahui yang minyak anda harus mengelak daripada, minyak yang boleh meningkatkan fungsi seksual anda dalam cara-cara lain, dan banyak lagi.

Strong Man XXL Bahan-bahan apa yang saya perlu menonton bagi?

Strong man XXL Suplemen pemakanan dan herba tidak dikawal oleh M.Y. Food and Drug Administration (FDA). Ini bermakna bahawa pengilang adalah sebahagian besarnya bebas untuk mengatakan apa sahaja yang mereka mahu tentang bahan-bahan mereka dan sepatutnya manfaat.

Selain menjadi tidak berkesan, produk-produk ini juga boleh memudaratkan. Banyak bahan yang dijumpai dalam menukarkan "---semulajadi peningkatan lelaki" suplemen boleh menyebabkan kesan sampingan yang tidak menyenangkan dan membawa kepada komplikasi yang berpotensi.

Anda tidak perlu menggunakan sebarang Strong Man XXL produk yang mengandungi:


  • Dehydroepiandrosterone (DHEA). DHEA adalah steroid yang berlaku secara semulajadi dalam badan anda. Tetapi menggunakan DHEA tambahan boleh meningkatkan risiko anda bagi kanser, tahap kolesterol baik yang lebih rendah, dan menjejaskan kesihatan mental anda.
  • Pregnanolone. Ini merupakan satu lagi SAMUDI kompaun. Tetapi ada penyelidikan tidak menyokong pregnanolone untuk kegunaan Pembesaran zakar. Ia juga memberi gambaran negatif boleh menjejaskan kesihatan mental anda.
  • Catuaba menyalak cabutan. Ramuan ini telah menunjukkan beberapa janji sebagai antidepressant yang, tetapi kajian tidak menunjukkan bahawa ia mempunyai apa-apa kesan pada zakar anda.
  • Hawthorn berry. Ramuan ini mempunyai beberapa digunakan sebagai rawatan untuk penyakit jantung, tetapi ia tidak terbukti untuk membantu dengan Pembesaran zakar. Mengambil terlalu banyak boleh menyebabkan pening, loya, dan interaksi yang berbahaya dengan ubat-ubatan kardiovaskular.
  • Sesetengah bahan-bahan yang boleh meningkatkan kesihatan seksual anda — mereka tidak akan membuatkan zakar anda lebih besar.


Jika anda terbuka kepada faedah-faedah lain, mencari minyak atau suplemen mengandungi:


  • L-arginine. Penyelidikan lebih tua mencadangkan bahawa asid amino ini boleh mengurangkan gejala-gejala mati pucuk (ED) dan membuat ereksi anda lebih tegas, tetapi keluar para juri tentang Bagaimanakah keberkesanan ia benar-benar. Beberapa kajian mencadangkan ianya tidaklah lebih baik daripada plasebo.
  • Panax ginseng. Herba ini dianggapkan meningkatkan erektil sambutan orang ramai yang ED mengecutkan otot-otot tertentu sekitar tisu-tisu zakar. Satu kajian baru mengesahkan ginseng sebagai satu kaedah yang selamat, berkesan meningkatkan ereksi kekerasan.
  • Citrulline. Sebatian organik ini telah didapati menjadi rawatan yang boleh dipercayai bagi kes-kes ringan-sederhana ED dengan membuat ereksi yang lebih kukuh.
  • L-carnitine. L-carnitine terkenal untuk membantu meningkatkan bilangan sperma anda, serta kemotilan sperma. Ini boleh meningkatkan peluang anda untuk mendapatkan pasangan anda hamil.
  • Johor biloba. Satu kajian yang dijalankan ke atas wanita mendapati bahawa biloba Johor boleh membantu dengan rangsangan seksual dengan merangsang pengaliran darah dan meningkatkan fungsi seksual. Kesan ini terutamanya berlaku apabila peserta digabungkan tambahan dengan terapi seks.
http://www.advisorwellness.org/strong-man-xxl/

Comments

Popular posts from this blog

Dozex

Jundo Macca

Lune Serum