Tonus Fortis

Standardul de aur al sexului: cum să-ți mărești penisul și să obții succes în viață
Sunt un tip dur, toate blondele cu sâni mari se gândesc la penisul meu enorm. Eu sunt acel care aleg cu-i i-o pun astăzi.
Am avut un vis minunat, nu? Am reușit chiar să cred că-i adevărat. M-am trezit și mi-am amintit cine sunt de fapt. Am 30 de ani, stau în chirie, am un salariu mic și un penis la fel de mic. Blondele mișto nu vor nici să audă de mine, de parcă ar cunoaște totul. Masturbez pe fotografia secretarei de la birou. Are un popou minunat. N-am cum s-o agăț. Mă va trimite la plimbare, așa cum o fac toate.
Am întâlnit recent un prieten din copilărie. E tare de tot. Haine stilate, o iubită mișto. Am crescut în același bloc și am pășit ambii în același timp în viața cea mare. Cum de s-a întâmplat? El are o viață de lux, iar eu sunt în rahat. M-a chemat în ospeție.
- Liviu, ești tare! Cum ai reușit? Ai o femeie de lux și un apartament frumos.
- Scula mea mare e de vină! Toate femeile sunt atrase de ea. Să vezi cum ți se ridică moralul, atunci când le-o pui femeilor frumoase. Apare dorința de atrăi mai bine. Frumusețea asta e a treia în ultima jumătate de an, mi-a șoptit el, arătând spre iubita sa. Ea punea pe masă la bucătărie.

Eram sigur că mărimea penisului e ca și mărimea piciorului. N-o poți schimba. Prietenul mi-a povestit că avea un penis mic, iar viața lui nu se deosebea de a mea. Aceasta s-a schimbat atunci când a încercat TONUS Fortis. Un produs pentru mărirea penisului și îmbunătățirea erecției.
Și eu îmi doream o viață frumoasă, dar și mai mult- o doream pe secretară. Îndeplineam toate recomandațiile prietenului: masam penisul dimineața, urmam consecutiv toate acțiunile din instrucțiune. Circulația sanguină la nivelul penisului se intensifica momentan, era sculat. Erecția se menținea mult timp.
Peste o săptămână am observat primele rezultate - penisul s-a mărit cu 2,5 cm. Nu mi-am crezut ochilor, am măsurat de câteva ori. Știți ce-o să vă spun? Din acea zi, m-am simțit într-adevăr mai sigur pe mine. Am ajuns la muncă cu o dispoziție minunată. Nu știu cum, dar i-am făcut secretarei cu ochiul. Nu s-a întors cu spatele, ba chiar mi-a zâmbit. Mai să fie!
Mi se scula penisul când o vedeam. Eram nevoit să-l ascund sub masă, ca să nu observe cineva. O dată nu m-am ținut în frâu și am trecut pe lângă ea cu scula ridicată. S-a înroșit de îndată ce l-a văzut. Câteva zile m-a privit cu ochi flămânzi.
Am utilizat TONUS Fortis încă 3 săptămâni. Mă grăbeam, de parcă femeia visurilor mele mi-a propus deja să facem sex. Peste 2 săptămâni am înregistrat un nou record- + 3 cm. Penisul și-a mărit și diametrul. O minune. Mă speriasem că poate fi un efect temporar. La un moment dat se va dezumfla, așa cum și crescuse.
L-am sunat pe Liviu. A râs de mine. Mi-a propus să citesc comentariile, milioane de bărbați folosesc acest gel și sunt mulțumiți. Mi-a spus că nu-l mai foslosește de mai bine de un an și penisul are aceeași mărime.
Prietenul mi-a amintit că gelul conține substanțe vegetale. E natural 100%. Acționează garantat: vasele devin mai elastice, fluxul de sânge din ele se intensifică. Crește sensibilitatea. Deci, după aplicarea gelului, sexul devine fierbinte. Dacă ați ști cât de mult îmi doream să verific aceasta în practică.
PÂNĂ LA
DUPĂ
În acea zi, secretara îmbrăcase o fustă scurtă. Se plimba pe lângă mine și mă atingea cu fundul ei. EA! Îmi făcusem un plan. La pauza de masă am invitat-o la o cafenea. Ne-am așezat alături și mi-a atins genunchiul.
Abia de mă rețineam, la cât mă excitasem. Am fugit la baie și ne-am închis. Când mi-a văzut penisul, a țipat încântată. A făcut totul de una singră. Am terminat atât de tare, era cât pe ce să-mi pierd cunoștința.
De atunci a trecut o lună- am început să ne întâlnim. O facem oriunde. Bebelina vrea să se mute la mine, n-o deranjează că stau în chirie. Important e să i-o pun fierbinte și pasional. E tare năzbâtioasă, nu poate trăi o zi fără sex. Fostul ei iubit are penisul mic și n-o satisfăcea. A flămânzit biata.
Nu credeam că voi spune mulțumesc unui tub cu gel. Dar TONUS Fortis merită din plin. Folosindu-l, mi-a crescut penisul cu aproape 6 cm într-o lună! I-am povestit lui Liviu despre reușitele mele. Acesta nu s-a mirat deloc. A spus că altfel nici nu se putea.
Toată povestea asta m-a înviorat atât de tare, încât am început să-mi caut un nou loc de muncă. Un penis nou- o viață nouă. Am avut deja două apeluri, îmi promit un salariu motivant. Acum pot să mă dau și eu tare ca prietenul meu. Alo, băieți, dacă sunteți niște ratați, e pentru că aveți penisul mic. Măriți-l cu TONUS Fortis și totul se va schimba. O să aveți o iubită atrăgătoare și o să vă bucurați de viață. Atât de simplu, cum de nu mi-a venit în gând până acum!
Comentarii
Vicențiu
10.12.2019
TONUS Fortis m-a ajutat și pe mine. Îmi pare rău că am aflat despre el, doar atunci când fata pe care o iubeam se căsătorise cu altul. Am altă iubită, dar nu-mi pot scoate din cap acea dragoste.
Orfeu
10.12.2019
Există cineva care n-a auzit de gel?
Vasile
11.12.2019
Există. Fratele meu lua pastile pentru erecție. Nu l-au ajutat. I-am povestit despre gel și a început să-l folosească.
Mioara
11.12.2019
Și soțul meu avea dubii legate de durata efectului TONUS Fortis. Au trecut doi ani de atunci și pensiul e la fel de mare.
Cezar
11.12.2019
Am avut și eu o istorie asemănătoare. O prietenă de-a mea a râs de penisul meu. L-am mărit cu gel și i l-am arătat. Umbla după mine ca să-și ceară scuze. I-am pus-o, cu scopul s-o calmez. A început să fugă mai tare după mine!
Sebi
12.12.2019
Amuzant! Cred că suferă până și în ziua de azi.
Dragoș
12.12.2019
Vor citi fetele și vor prinde frică să nu facă concluzii pripite. Băieții își vor mări penisul și le vor tachina. Mai bine le-ar propune chiar ele să folosească gelul ca să-l mărească.
Iancu
12.12.2019
Cunosc și eu cazuri când fetele frumoase par inabordabile. Băieții visează la ele, dar se tem să se apropie. Să știți că ele sunt chinuite de singurătate și poftă sexuală.
Raluca
13.12.2019
Sunt de acord, mă aflu în aceeași situație. Îmi doresc un bărbat adevărat lângă mine, însă doar impotenții grăsani sunt atrași de mine.
Florin
13.12.2019
Folosesc de două săptămâni gelul. S-a mărit cu 1,5 cm. Trebuie să spun că am sărit peste două ședințe de masaj.
Alex
13.12.2019
Îmi place să merg la saună și băieții de acolo discută despre acest gel. Unul s-a lăudat că și l-a mărit deja cu 5 cm. În zadar nu l-am crezut.
Felicia
14.12.2019
Fetelor, cine a comandat gelul pentru soț? Cum să-l determin să-l folosească, fără să-i lezez egoul?
Miryam
15.12.2019
Spune-i pe șleau că nu ești satisfăcută de mărimea lui. Dacă te iubește, va încerca TONUS Fortis Dacă nu, e un rahat de egoist.
Ozana
16.12.2019
Nici eu nu știu cum să-i propun iubitului. Am încercat să-i ”arunc” un articol pe computer- sau nu l-a văzut, sau îl ignoră.
Flaviu
17.12.2019
Gelul e chiar tare. N-am crezut că-și va avea efectul. Nu obișnuim să credem comentariilor pozitive. Le credem doar pe cele negative.

Comments

Popular posts from this blog

Dozex

Jundo Macca

Lune Serum